
- Edukacja – wartości – kontrowersje - red. Szymon Dąbrowski i Małgorzata Obrycka
- Pozytywistów spotkania z naturą. Szkice ekokrytyczne - Dariusz Piechota
- Naturakultura - red. Joanna Jeśman, Mateusz Skrzeczkowski
- Ścięgna konsumpcyjne - red. W. J. Burszta, M. Czubaj
- O paradoksie poznania - Ewa Szumilewicz
- Organizacja poszukiwań ludzi zaginionych - Magdalena Momot
- Kulturowe analizy patriotyzmu - red. Katarzyna Kulikowska, Cezary Obracht-Prondzyński
- Wspólnota symboliczna - Krzysztof Jaskułowski
- Bestie i ofiary - Anna Małyszko
- Historia mówiona polskiego kulturoznawstwa - Piotr J. Fereński, Anna Gomóła, Krzysztof Moraczewski, Piotr Majewski
Zmiany medialne i komunikacyjne. T. 2 - red. Katarzyna Kopecka-Piech
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu
Niniejsza książka to ciekawy przyczynek do dyskusji nad zmianami zachodzącymi na płaszczyźnie komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu, zawierająca przykłady z polskiej rzeczywistości. Tym samym praca ta będzie bez wątpienia istotną pomocą dydaktyczną dla studentów wielu kierunków akademickich, takich jak dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ekonomia czy marketing. Czytelnik otrzyma do rąk książkę interesującą, sprawnie napisaną, dotyczącą istotnego problemu i – co ważne – bezpośrednio odnoszącego się do polskich realiów współczesnej doby.
dr hab. Ilona Biernacka-Ligięza, prof. UMCS
Spis treści
Katarzyna Kopecka-Piech, Wstęp
Krzysztof Wasilewski, Lubuskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku
Justyna Kubik, Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny
Przemysław Pawelec, Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy
Lilia Krawczewska, „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci
Agnieszka Szmelter, Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych
Agnieszka Chwiałkowska, Praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym – wyniki badania
Robert Grochowski, Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca
Gabriel Pawlak, Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami
Katarzyna Kopecka-Piech, Biznes, wizerunek, nowe media – triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
Publikacja dofinansowana z funduszy Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Publikacja pod patronatem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej