Zmiany medialne i komunikacyjne. T. 2 - red. Katarzyna Kopecka-Piech

Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 35,00 zł 35.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: WN Katedra
Kod produktu: 978-83-63434-56-4

Opis

Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.

Ze Wstępu

 

Niniejsza książka to ciekawy przyczynek do dyskusji nad zmianami zachodzącymi na płaszczyźnie komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu, zawierająca przykłady z polskiej rzeczywistości. Tym samym praca ta będzie bez wątpienia istotną pomocą dydaktyczną dla studentów wielu kierunków akademickich, takich jak dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ekonomia czy marketing. Czytelnik otrzyma do rąk książkę interesującą, sprawnie napisaną, dotyczącą istotnego problemu i – co ważne – bezpośrednio odnoszącego się do polskich realiów współczesnej doby.

dr hab. Ilona Biernacka-Ligięza, prof. UMCS

 

Spis treści
Katarzyna Kopecka-Piech, Wstęp
Krzysztof Wasilewski, Lubuskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku
Justyna Kubik, Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny
Przemysław Pawelec, Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy
Lilia Krawczewska, „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci
Agnieszka Szmelter, Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych
Agnieszka Chwiałkowska, Praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym – wyniki badania
Robert Grochowski, Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca
Gabriel Pawlak, Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami
Katarzyna Kopecka-Piech, Biznes, wizerunek, nowe media – triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne

 

Publikacja dofinansowana z funduszy Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Publikacja pod patronatem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl