
- Między ustami a brzegiem języka - Andrzej Katzenmark
- Sport w polskim kinie 1944-1989 - Dominik Wierski
- Przeobrażenia pamięci, przeobrażenia kanonu - Karolina Golinowska, Ewa Schreiber
- Tożsamość wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych - Karol Konaszewski
- Polityki kultury - Karolina Golinowska
- Nowy Jork wyobrażony i doświadczony - Magdalena Gajek
- Antropozoficzna cywilizacja uzdrowienia - Maja Dobiasz
- Pedagogika miejsca wspólnego - Maria Mendel
- Dogmat płci - Maciej Duda
- Rekonstrukcje narodu - Piotr Majewski
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki