- Kulturoznawstwo, czyli wprowadzenie do kultury ponowoczesnej - Grzegorz Dziamski
- Polityki kultury - Karolina Golinowska
- Miejsca muzyki. Perspektywa interdyscyplinarna - red. Magdalena Parus-Jankowska, Szymon Nożyński
- Kryteria wyboru i oceniania w kulturze - red. Joanna Winnicka-Gburek, Bogusław Dziadzia
- Krytyka - etyka - sacrum - Joanna Winnicka-Gburek
- Oblicza muzycznej praxis: debaty, terytoria, reduty nadziei i oporu
- Kariery sportowe polskich zawodników MMA - Adrian Dobrzycki
- Alteraktywizm w Europie Środkowej - Grzegorz Piotrowski
- Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
- Pies też człowiek?
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki