
- Góralski etnodizajn - Agnieszka Domańska
- Państwa wyobrażone - Michał Futyra
- Po humanizmie - red. Zuzanna Ładyga i Justyna Włodarczyk
- Między empatią a okrucieństwem - red. Eugenia Łoch, Dariusz Piechota, Agnieszka Trześniewska
- Pies też człowiek?
- Cyborg w ogrodzie - Julia Fiedorczuk
- Orbis interior kurpiensis mieszkańców gminy Kadzidło i okolic - red. Katarzyna Waszczyńska
- Fale istnienia - Jarosław Marzec
- Pozytywistów spotkania z naturą. Szkice ekokrytyczne - Dariusz Piechota
- Spektakl władzy - Dawid Rydzek
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki