
- Pedagogika miejsca wspólnego - Maria Mendel
- Prawa dziecka. Perspektywa prywatnoprawna i społeczna
- Od rytuału do konfliktu - Jacek Dziekan
- Preteksty - Wojciech Józef Burszta
- Jedenaście medytacji nad istnieniem dzieła sztuki - Jarek Skurzyński
- Tożsamość wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych - Karol Konaszewski
- Kryteria wyboru i oceniania w kulturze - red. Joanna Winnicka-Gburek, Bogusław Dziadzia
- Poza katedrą - Jan Skoczyński
- Człowiek stary jako ofiara przemocy w rodzinie - Emilia Kramkowska
- Naród w szkole. Historia i nacjonalizm w polskiej edukacji szkolnej
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki