Towarzyskość jako forma uspołecznienia w epoce cyfrowej - Krzysztof Stachura

Towarzyskosc jako forma_1.jpg
  • promocja
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 24,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

24.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: WN Katedra
Kod produktu: 978-83-65155-05-4

Opis

Książka Krzysztofa Stachury to znakomicie napisany, wsparty badawczą pasją opis nowych porządków w ramach procedur uspołecznienia. Jest to rozprawa o potrzebie nienakierowanego na praktyczny cel „wychodzenia do ludzi” w dobie sieci, o głodzie towarzyskości w czasach, gdy ci głodni siedzą przed monitorami, o „atmosferze”, „klimacie” i przyjemności jako kryterium oceny wspólnoty, o delokalizacji „przyjaźnienia się” i o przechodzeniu od stosunków face-to-face do stosunków interface-to-interface.

prof. Tomasz Szlendak

 

Krzysztof Stachura – socjolog i badacz społeczny. Pracuje w Instytucie Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego. Założyciel Fundacji Ośrodek Badań i Analiz Społecznych. Jego głównymi obszarami zainteresowań są antropologia nowych technologii komunikacyjnych, praktyki uczestnictwa w kulturze i metodologia badań online. Członek Pomorskiego Centrum Analiz i Badań Kultury. Współautor monografii poświęconych poszerzaniu się pola kultury (2012), nowym formom i modelom uczestnictwa w kulturze (2014), problemom środowiska artystycznego (2015) oraz hierarchiom kulturowym (2016).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl