Społeczne konteksty edukacji medialnej - pod red. Grażyny Penkowskiej

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 30,00 zł

Cena regularna:

30.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 3
Producent: WN Katedra
Kod produktu: 978-83-63434-13-7

Opis

"Książka Społeczne konteksty edukacji medialnej zawiera wybrane teksty napisane przez studentów i pracowników Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych pedagogicznymi aspektami oddziaływań mediów na dzieci, ich wpływem na wychowanie i uczenie się. Wielość i różnorodność spojrzeń na tematykę oddziaływań mediów na dziecko przedstawiona w prezentowanej książce pozwoli na zapoznanie się z aktualnym stanem wiedzy na ten temat, a także umożliwi czytelnikowi porównanie ich z własnymi poglądami i doświadczeniami. Autorzy tekstów zamieszczonych w książce mają nadzieję że dla niektórych rodziców i wychowawców będzie ona źródłem nie tylko wiedzy, ale także refleksji, a może nawet szeroko rozumianej zmiany w praktykach codziennego życia". prof. Grażyna Penkowska

Spis treści

Grażyna Penkowska, Wprowadzenie do problematyki edukacji medialnej

Część I. Człowiek w świecie wirtualnym
Justyna Toruńczak, Społeczności wirtualne
Maria Przybył, Mass media a uzależnienia
Beata Balicka, Telewizja a więzi w rodzinie

Część II. Media widziane z perspektywy pedagogicznej
Mariola Garnek, Reklama w wychowaniu
Sylwia Reszko, Komputery w rozwoju kreatywności dziecka
Paulina Dąbrowska, Oddziaływanie mass mediów

Część III. Społeczne oddziaływanie mediów
Adam Jagiełło-Rusiłowski, Nowe media jako środowisko nabywania kompetencji społecznych - badania na polskich, norweskich i palestyńskich studentach
Hussein Bougsiaa, Efekt czynnika multimedialnego w procesie nauczania

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl