
- Góralski etnodizajn - Agnieszka Domańska
- Państwa wyobrażone - Michał Futyra
- Po humanizmie - red. Zuzanna Ładyga i Justyna Włodarczyk
- Między empatią a okrucieństwem - red. Eugenia Łoch, Dariusz Piechota, Agnieszka Trześniewska
- Pies też człowiek?
- Cyborg w ogrodzie - Julia Fiedorczuk
- Orbis interior kurpiensis mieszkańców gminy Kadzidło i okolic - red. Katarzyna Waszczyńska
- Fale istnienia - Jarosław Marzec
- Pozytywistów spotkania z naturą. Szkice ekokrytyczne - Dariusz Piechota
- Spektakl władzy - Dawid Rydzek
Społeczne konteksty edukacji medialnej - pod red. Grażyny Penkowskiej
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
"Książka Społeczne konteksty edukacji medialnej zawiera wybrane teksty napisane przez studentów i pracowników Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych pedagogicznymi aspektami oddziaływań mediów na dzieci, ich wpływem na wychowanie i uczenie się. Wielość i różnorodność spojrzeń na tematykę oddziaływań mediów na dziecko przedstawiona w prezentowanej książce pozwoli na zapoznanie się z aktualnym stanem wiedzy na ten temat, a także umożliwi czytelnikowi porównanie ich z własnymi poglądami i doświadczeniami. Autorzy tekstów zamieszczonych w książce mają nadzieję że dla niektórych rodziców i wychowawców będzie ona źródłem nie tylko wiedzy, ale także refleksji, a może nawet szeroko rozumianej zmiany w praktykach codziennego życia". prof. Grażyna Penkowska
Spis treści
Grażyna Penkowska, Wprowadzenie do problematyki edukacji medialnej
Część I. Człowiek w świecie wirtualnym
Justyna Toruńczak, Społeczności wirtualne
Maria Przybył, Mass media a uzależnienia
Beata Balicka, Telewizja a więzi w rodzinie
Część II. Media widziane z perspektywy pedagogicznej
Mariola Garnek, Reklama w wychowaniu
Sylwia Reszko, Komputery w rozwoju kreatywności dziecka
Paulina Dąbrowska, Oddziaływanie mass mediów
Część III. Społeczne oddziaływanie mediów
Adam Jagiełło-Rusiłowski, Nowe media jako środowisko nabywania kompetencji społecznych - badania na polskich, norweskich i palestyńskich studentach
Hussein Bougsiaa, Efekt czynnika multimedialnego w procesie nauczania