
- Ślad rzeczywistości - Adam Uryniak
- Sport to pieniądz - Laura Stepan
- Rekonstrukcje codzienności - Anna Drożdż
- Kulturoznawstwo, czyli wprowadzenie do kultury ponowoczesnej - Grzegorz Dziamski
- Sztuka w kulturze postmedialnej - Ewa Wójtowicz
- Przewrotne przyjemności obrazu - Marianna Michałowska
- Sport w polskim kinie 1944-1989 - Dominik Wierski
- Media jako przestrzenie muzyki - red. Magdalena Parus, Artur Trudzik
- Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
- Bestie i ofiary - Anna Małyszko
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak

Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki