
- Coming out. Studia nad homoseksualną męskością - Marcin Welenc
- Sport w polskim kinie 1944-1989 - Dominik Wierski
- Przeobrażenia pamięci, przeobrażenia kanonu - Karolina Golinowska, Ewa Schreiber
- Polityki kultury - Karolina Golinowska
- Między Freudem a Bogiem - Lucyna Aleksandrowicz-Pędich
- Gentryfikacja Berlina - Dorota Groyecka
- Antologia tekstów polskiego kulturoznawstwa - red. Piotr J. Fereński, Anna Gomóła, Krzysztof Moraczewski
- Po humanizmie - red. Zuzanna Ładyga i Justyna Włodarczyk
- Więcej niż obraz. Przestrzenie wizualne
- Epos: od Homera do Martina
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki