
- Coming out. Studia nad homoseksualną męskością - Marcin Welenc
- Weź pan Rambo! - Mirosław Filiciak, Patryk Wasiak
- Subsumcje edukacji - red. Maksymilian Chutorański, Jacek Moroz, Oskar Szwabowski
- Przeobrażenia pamięci, przeobrażenia kanonu - Karolina Golinowska, Ewa Schreiber
- Cyfrowa tożsamość - Anna Kalinowska-Balcerzak
- Gentryfikacja Berlina - Dorota Groyecka
- Przewrotne przyjemności obrazu - Marianna Michałowska
- Między Freudem a Bogiem - Lucyna Aleksandrowicz-Pędich
- W stronę wspólnotowości
- Antologia tekstów polskiego kulturoznawstwa - red. Piotr J. Fereński, Anna Gomóła, Krzysztof Moraczewski
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki