
- Edukacja – wartości – kontrowersje - red. Szymon Dąbrowski i Małgorzata Obrycka
- Pozytywistów spotkania z naturą. Szkice ekokrytyczne - Dariusz Piechota
- Naturakultura - red. Joanna Jeśman, Mateusz Skrzeczkowski
- Organizacja poszukiwań ludzi zaginionych - Magdalena Momot
- Kulturowe analizy patriotyzmu - red. Katarzyna Kulikowska, Cezary Obracht-Prondzyński
- Wspólnota symboliczna - Krzysztof Jaskułowski
- Bestie i ofiary - Anna Małyszko
- Historia mówiona polskiego kulturoznawstwa - Piotr J. Fereński, Anna Gomóła, Krzysztof Moraczewski, Piotr Majewski
- Ścięgna konsumpcyjne - red. W. J. Burszta, M. Czubaj
- O paradoksie poznania - Ewa Szumilewicz
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki