Zmiany medialne i komunikacyjne. T. 1 - red. Katarzyna Kopecka-Piech

Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 35,00 zł 35.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: WN Katedra
Kod produktu: 978-83-63434-55-7

Opis

Na pierwszy tom serii Współczesne Transgresje, zatytułowany Zmiany medialne i komunikacyjne. W stronę innowacyjnościi, składają się prace polskich medioznawców i komunikologów inspirowane przewodnim tematem medialnych i komunikacyjnych przeobrażeń. Autorzy uzmysławiają, w jakiej relacji pozostają do siebie stare i nowe media oraz ich użytkownicy. Swoje prace kierują w stronę innowacyjności, opowiadając o niej w sposób bezpośredni lub pośredni. Wyjaśniając zmiany zachodzące we współczesnej sferze medialnej, uświadamiają odbiorcom ich zakres i zróżnicowane konsekwencje. Niewątpliwie współczesne media są środowiskiem nieustannej zmiany, ale czy wszystkie mają charakter innowacyjny?

Ze Wstępu

 

Niniejsza książka to ciekawy przyczynek do dyskusji nad zmianami zachodzącymi na płaszczyźnie komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu, zawierająca przykłady z polskiej rzeczywistości. Tym samym praca ta będzie bez wątpienia istotną pomocą dydaktyczną dla studentów wielu kierunków akademickich, takich jak dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ekonomia czy marketing. Czytelnik otrzyma do rąk książkę interesującą, sprawnie napisaną, dotyczącą istotnego problemu i – co ważne – bezpośrednio odnoszącego się do polskich realiów współczesnej doby.

dr hab. Ilona Biernacka-Ligięza, prof. UMCS


Spis treści
Katarzyna Kopecka-Piech, Wstęp
Rafał Nahirny, Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych
Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak, Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś
Krzysztof Gajewski, Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji
Jakub Parnes, Grupa Pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów
Marcin Krzanicki, Zabawa znaczeniami. Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów (internetowych)
Piotr Nowak, Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych
Agata Ludzis-Todorov, Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów
Katarzyna Kopecka-Piech, Afordancje i struktury innowacyjności medialnej – w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników

 

Publikacja dofinansowana z funduszy Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Publikacja pod patronatem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl