
- Edukacja – wartości – kontrowersje - red. Szymon Dąbrowski i Małgorzata Obrycka
- Pozytywistów spotkania z naturą. Szkice ekokrytyczne - Dariusz Piechota
- Naturakultura - red. Joanna Jeśman, Mateusz Skrzeczkowski
- Preteksty - Wojciech Józef Burszta
- Swój – Obcy – Wróg. Wędrówki w labiryntach kultur
- Ścięgna konsumpcyjne - red. W. J. Burszta, M. Czubaj
- Organizacja poszukiwań ludzi zaginionych - Magdalena Momot
- O paradoksie poznania - Ewa Szumilewicz
- Kulturowe analizy patriotyzmu - red. Katarzyna Kulikowska, Cezary Obracht-Prondzyński
- Wspólnota symboliczna - Krzysztof Jaskułowski
Nowy Jork wyobrażony i doświadczony - Magdalena Gajek
Cena regularna:
50,00 zł
towar niedostępny

Opis
Nowy Jork wyobrażony i doświadczony. Przestrzeń miasta we współczesnym reportażu
„Praca Magdaleny Gajek jest ciekawą i wartościową rozprawą, opisującą zagadnienia nieobecne dotąd w takiej formule i w takim zakresie w literaturze przedmiotu, jest więc jej autorskim wkładem w rozwój badań nad polskim współczesnym reportażem”. prof. Mariusz Zawodniak
„Magdalena Gajek analizuje przestrzeń Nowego Jorku z dwóch komplementarnych perspektyw: wyobrażonych (doświadczeń zapośredniczonych) oraz niezapośredniczonych (bezpośrednich, empirycznych). Autorka wykorzystuje wszystkie najistotniejsze ustalenia badaczy geopoetyki jako ważnej dziś metody interpretacyjnej; odwołuje się do reprezentatywnej literatury naukowej i starannie eksplikuje założenia tej praktyki badawczej, zwłaszcza w wymiarze antropologicznym i performatywnym”. prof. Zofia Budrewicz
Magdalena Gajek – doktor nauk humanistycznych, konsultantka PR. Z wykształcenia polonistka. Naukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką. Odbywała stypendia na niemieckich uniwersytetach w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych oraz prowadzi szkolenia z zakresu marketingu. Jest właścicielką agencji Blend PR. Zawodowo zajmuje się projektowaniem mikromarek oraz marek premium.