- Kryteria wyboru i oceniania w kulturze - red. Joanna Winnicka-Gburek, Bogusław Dziadzia
- Krytyka - etyka - sacrum - Joanna Winnicka-Gburek
- Oblicza muzycznej praxis: debaty, terytoria, reduty nadziei i oporu
- Kariery sportowe polskich zawodników MMA - Adrian Dobrzycki
- Alteraktywizm w Europie Środkowej - Grzegorz Piotrowski
- Organizacja poszukiwań ludzi zaginionych - Magdalena Momot
- Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
- Pies też człowiek?
- Przeobrażenia pamięci, przeobrażenia kanonu - Karolina Golinowska, Ewa Schreiber
- Kulturoznawstwo, czyli wprowadzenie do kultury ponowoczesnej - Grzegorz Dziamski
Nowy Jork wyobrażony i doświadczony - Magdalena Gajek
Cena regularna:
50,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Nowy Jork wyobrażony i doświadczony. Przestrzeń miasta we współczesnym reportażu
„Praca Magdaleny Gajek jest ciekawą i wartościową rozprawą, opisującą zagadnienia nieobecne dotąd w takiej formule i w takim zakresie w literaturze przedmiotu, jest więc jej autorskim wkładem w rozwój badań nad polskim współczesnym reportażem”. prof. Mariusz Zawodniak
„Magdalena Gajek analizuje przestrzeń Nowego Jorku z dwóch komplementarnych perspektyw: wyobrażonych (doświadczeń zapośredniczonych) oraz niezapośredniczonych (bezpośrednich, empirycznych). Autorka wykorzystuje wszystkie najistotniejsze ustalenia badaczy geopoetyki jako ważnej dziś metody interpretacyjnej; odwołuje się do reprezentatywnej literatury naukowej i starannie eksplikuje założenia tej praktyki badawczej, zwłaszcza w wymiarze antropologicznym i performatywnym”. prof. Zofia Budrewicz
Magdalena Gajek – doktor nauk humanistycznych, konsultantka PR. Z wykształcenia polonistka. Naukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką. Odbywała stypendia na niemieckich uniwersytetach w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych oraz prowadzi szkolenia z zakresu marketingu. Jest właścicielką agencji Blend PR. Zawodowo zajmuje się projektowaniem mikromarek oraz marek premium.